Менеджер з адміністративної діяльності

КРКА УКРАЇНА оголошує про відкриття вакансії «Менеджер з адміністративної діяльності»

У КРКА УКРАЇНА ВИ ОТРИМАЄТЕ:

  • Роботу у міжнародній європейській компанії.
  • Можливість професійного розвитку.
  • Офіційне працевлаштування та умови роботи згідно з КЗпП (офіційна зарплата, оплачувана відпустка 28 календарних днів, оплата лікарняних листів відповідно до чинного законодавства України).

ЧИМ БУДЕ ЗАЙМАТИСЯ?

  • Ведення та переклад ділової переписки.
  • Підготовка документів та перекладів.
  • Організація телефонних і відео конференцій.
  • Делегування завдань керівника та контроль термінів їх виконання.
  • Консолідування результатів, підготовка звітів.
  • Планування робочого дня керівника.
  • Виконання ділових доручень.
  • Організація і ведення протоколів нарад.
  • Організація ділових поїздок керівника (квитки, готелі, візи), підготовка звітів про відрядження. 

НАШІЙ КОМАНДІ ПОТРІБЕН КОЛЕГА, ЩО МАЄ:

  • Вищу освіту.
  • Знання Англійської мови на рівні не нижче Upper-intermediate.
  • Високий рівень грамотності (українська).
  •  Знання Excel на рівні, який дозволяє працювати зі зведеними таблицями і аналітичними даними.
  • Стресостійкість, висока швидкість виконання завдань, творчий підхід до роботи, оптимізм і привітність.

Надсилаючи нам своє резюме, Ви погоджуєтесь на обробку Ваших персональних даних у рамках чинного законодавства України. Ми зобов'язуємось використовувати цю інформацію виключно з метою розгляду Вашої кандидатури на відкриті вакансії компанії, а також для встановлення контакту за допомогою засобів зв'язку за контактною інформацією, зазначеною у резюме.

Резюме надсилати на адресу: job.ua@krka.biz