КРКА УКРАЇНА оголошує про відкриття вакансії «Менеджер з адміністративної діяльності»
У КРКА УКРАЇНА ВИ ОТРИМАЄТЕ:
- Роботу у міжнародній європейській компанії.
- Можливість професійного розвитку.
- Офіційне працевлаштування та умови роботи згідно з КЗпП (офіційна зарплата, оплачувана відпустка 28 календарних днів, оплата лікарняних листів відповідно до чинного законодавства України).
ЧИМ БУДЕ ЗАЙМАТИСЯ?
- Ведення та переклад ділової переписки.
- Підготовка документів та перекладів.
- Організація телефонних і відео конференцій.
- Делегування завдань керівника та контроль термінів їх виконання.
- Консолідування результатів, підготовка звітів.
- Планування робочого дня керівника.
- Виконання ділових доручень.
- Організація і ведення протоколів нарад.
- Організація ділових поїздок керівника (квитки, готелі, візи), підготовка звітів про відрядження.
НАШІЙ КОМАНДІ ПОТРІБЕН КОЛЕГА, ЩО МАЄ:
- Вищу освіту.
- Знання Англійської мови на рівні не нижче Upper-intermediate.
- Високий рівень грамотності (українська).
- Знання Excel на рівні, який дозволяє працювати зі зведеними таблицями і аналітичними даними.
- Стресостійкість, висока швидкість виконання завдань, творчий підхід до роботи, оптимізм і привітність.
Надсилаючи нам своє резюме, Ви погоджуєтесь на обробку Ваших персональних даних у рамках чинного законодавства України. Ми зобов'язуємось використовувати цю інформацію виключно з метою розгляду Вашої кандидатури на відкриті вакансії компанії, а також для встановлення контакту за допомогою засобів зв'язку за контактною інформацією, зазначеною у резюме.
Резюме надсилати на адресу: job.ua@krka.biz