Місія, Візія, Цінності

Місія
Жити здоровим життям
Нашим основним завданням є надати людям можливість жити здоровим якісним життям. Ми виконуємо це завдання за допомогою широкого обсягу препаратів та послуг – рецептурних препаратів, безрецептурних препаратів та препаратів ветеринарного призначення, а також курортними послугами, інвестиціями в людей та оточуюче середовище, та через спонсорство та донації.
Візія
Ми послідовно закріплюємо наші позиції як одного з провідних виробників генеричних препаратів в світі
Ми досягаємо цього завдяки посиленню довготривалих ділових стосунків та встановленню партнерських відносин в галузі розробки, підтримки та продажу препаратів на ринку.
Цінності
Швидкість та гнучкість
Наші знання, наші можливості, наша здатність до інновацій, наша продуктивність та винахідливість дають нам можливість бути швидкими. Ми прагнемо бути найпершими. Не просто у продажу, а й в дослідженнях нових потреб ринку. Ми можемо це робити завдяки успішному скороченню процесу розробки, швидкому отриманню реєстраційної документації, також гармонізованому виробництву та розповсюдженню.
З нашою реакцією та здатністю до пристосування ми долали перешкоди в минулому як на ринку, так і по відношенню до законодавства. Ми можемо подолати будь-які виклики – незважаючи на їх обсяг та галузь. Із застосуванням гнучких рішень ми можемо переконати наших партнерів покладатися на нас.
Партнерство та довіра
КРКА допомагає створювати хороші відносини. Ми намагаємося будувати відносини з партнерами на основі довіри: зі споживачами, постачальниками, власниками та всіма іншими, хто нас оточує. Тільки хороші та відкриті відносини можуть допомогти нам досягти успіху як у бізнесі, так і в досягненні нашої первинної Місії.
Творчий потенціал та ефективність
Єдиним справжнім шляхом досягнення найкращих результатів є створення атмосфери, яка б мотивувала наших співробітників до інновацій та прояву творчого потенціалу. Тому ми заохочуємо наших співробітників вільно говорити про свої ідеї, і, якщо буде доведено користь цих ідей для компанії, ми заохочуємо їх до втілення цих ідей. Всі разом ми шукаємо нові шляхи для задоволення наших споживачів. Ми виконуємо свої завдання так добре, як тільки можемо. Ми прагнемо виконувати свою роботу у найкращий, найбільш ефективний спосіб із максимально можливим заощадженням часу.